Rabu, 26 Jun 2013

Langsir pilihanku..

Langsir pertama untuk kediaman baruku sempena Syawal ini...

Salam Ukhwah untuk semua pengunjung dan followers..
Sekarang ini semangat saya tengah berkobar-kobar hendak menghasilkan langsir untuk kediaman baru sebagai persiapan Syawal tahun ini..maklumlah Syawal pertama di rumah baru..hehe..
Puas saya menggoogle pattern2 terbaru dan terkini langsir yang akan saya jahit sendiri walaupun kemahiran untuk menjahit dalam diri saya ini setakat gred C..kesiannye kat saya..haha..tapi bak kata orang...di mana ada kemahuan di situ ada jalan..pada saya pulak..yang penting hati...kalau hendak  seribu daya..kalau tak hendak seribu dalih..ikut kemampuan kita jugak la..agak2 bole buat kita buat..jgn cakap tak boleh sebelum cuba..betul tak..
Dalam banyak pattern langsir yang ada..pattern eyelet yang menarik minat saya..mungkin sebab teknik jahitannya yang mudah..kebetulan pulak suami mahukan konsep moden dan ringkas...warna temanya pulak tentulah warna kegemaran kami berdua..merah hitam lambang cinta kami sentiasa membara dan di selitkan sdikit calitan warna suci seputih kasih kami..haha..entah apa2 la Cik Puan Bam2 ni melalut..
Tapi memang ada terselitnye makna tentang warna tema hiasan kediaman kami..sungguh saya teruja..
Kalau saya jahit sendiri..disamping menjimatkan kos..kepuasan lahir dari dalam hati..
Saya sudah kumpulkan beberapa hiasan dalam simpanan...Insyaallah nanti kita berkongsi di dalam catatan yang lain pula..
Jom kita layan antara langsir2 yang menarik hati saya..teringin unt memilikinya tapi apakan daya belum tercapai hajat dihati...






Emmm...cantikkan pattern2  langsir tadi...saya sudah boleh imagine nak ke Nagoya esok..haha..
Kita jumpa lagi ye di lain catatan...Assalamualaikum semua..

Tiada ulasan: