Ahad, 22 Disember 2013

Hiasan garden ala desa enggeris atau vintage

GARDEN ALA ENGGERIS ATAU VINTAGE 

Salam kemesraan buat pengunjung blog ku sekalian..walaupun dimana anda berada..sudah lama jgk tak upload blog sbb letih dgn jemputan walimatul urus sedara dan jiran tetangga..kepada yang baru membina mahligai rumah tangga..tahniah diucapkn sbb cantik2 dan hensem2 belaka..eemm..terkenang pulok zaman den dulu2..hehe..sudah la..apa yg sedang aku repekkan daaa...
Entry kali ini nk story and sharing tentang minat baru ku ini..aku sedang demam..demam vintage..demam enggeris..haha..sejak terpandang garden yg sgt comel dan sweet teman FB ku Junaina Sagap..aku mula jatuh cinta sampai demam pada hiasan taman ala enggeris ni..walaupun aku bukan lah peminat tegar hiasan ala enggeris ni..aku sgt2 terpaut dgn adanya rumah burung yg comel2..kasut boot brwarna warni yg di tanam pokok bunga..basikal kecik yg cute..aduh!!!..tp aku cuma minat sangat2 dgn hiasan garden tema vintage ni..tk tau la pula kot2 berjangkit sampai kedalam rumahku nanti...oh,no!..hubby ku ..sbb dia punya tema sndiri unt hiasan dalaman rumah..jgn nanti merebak masuk sampai ke dalam rumah..haha..tp so far dia yg bagi dorongan untuk garden kecilku..dalam entry kali ini aku belum bersedia kongsi gambar2 garden ku yang masih proses menambah material tu..just aku kongsikan gambar2 rujukan yang aku simpan..memang cantik..aku tabik la pada siempunya picture..
Jom kita kongsi..

RUMAH BURUNG HIASAN










BUNGA YANG DI TANAM

















BOOTS WITH FLOWER






Comel kan..kan..ni belum masuk dgn ladybird..mushroom..duck..roster..aduh..memang pengsaaannn..
Okey nanti kita kongsi lagi..Untuk yang nk buat rujukan silakan..Bye!

Tiada ulasan: