Ahad, 1 September 2013

Demam lagi duhai puteriku...

Salam sayang untuk semua...
Kali ini catatan dariku tidak bergambar lagi..camera ku juga masih demam..belum pulih..mahu di ganti yang baru masih sayang rasanya..kerana itulah pemberian hantaran dari suami ku di hari persandingan..
Hari ini aku lalui dgn rutin kebiasaan ku..sebagai ibu dan suri untuk suamiku..dan sebagai tukang masak di cafe ku yang tak seberapa tu..itulah tempat aku dan suami mencari rezeki untuk anak2..Ya Allah murahkan rezeki kami..Amin.
Hari ini anak ku yang sulong demam lagi..Aduihai kakak..mama risau sangat takut2 penyakit lama datang lagi..anak ku di syaki mempunyai masalah dgn molekul darahnya..harap2 tidak serius lagi..balik dari sekolah tghari tadi..dia mengadu badannya kebas sebelah kanan lagi..suhu badan pun jadi panas..cepat2 aku hidangkan makan tgnhari supaya cepat dia makan dan cepat boleh makan ubat..masa aku tengah menaip cacatan in aku masih disisi dia yang sedang nyenyak tidur..tidur la puteriku..cepat sembuhnye..baru ku tahu macam mana perasaan ibuku dulu bila aku demam begini..Aduhai ibu..kasihmu tak ternilai dgn apa sekali pun..sekarang pun masa untuk aku harus ke cafe ku untuk menolong suami ku..tidak lah jauh cuma sebelah rumah ku je..lain catatan kita bercerita lagi..bye..
Salam Ukhwah...

Tiada ulasan: